§ 1. Rejestracja i dane osobowe
a) rejestracja jest równoznaczna z całkowitą akceptacją niniejszego regulaminu (regulamin w przyszłości może ulec zmianie, administracja nie bierze odpowiedzialności za nieznajomość regulaminu oraz za łamanie go przez użytkowników forum);
b) rejestracja na forum jest całkowicie darmowa, za korzystanie ze wszystkich jego funkcji nie jest pobierana żadna opłata;
c) podawanie fałszywych danych oraz wieku budzącego wątpliwości jest zakazane, a takie osoby są karane zgodnie z regulaminem forum, włącznie z zablokowaniem konta;
d) niedopuszczalne jest dublowanie kont - drugie konto jest natychmiast dożywotnio banowane; jeśli masz problem z kontem zgłoś się z tym do administracji forum;
e) administratorzy i moderatorzy nie potrzebują Twoich danych osobowych, wszystkie czynności są zapisywane na twoim komputerze oraz w cookies Twojej przeglądarki, jeśli dostaniesz e-mail, prywatną wiadomość od administracji o podanie twoich danych do logowania na forum, NIE PODAWAJ ich, administratorzy ani moderatorzy nie potrzebują twojego konta do żadnego procesu, a takie fakty prosimy zgłaszać natychmiast do administracji;
§ 3. Zasady pisania i odpowiadania
a) odpowiadaj na temat (nie odbiegaj od niego), staraj się wnieść swoje zdanie lub rozwiązać poruszony problem;
b) wypowiedzi typu "lol", "omg!" lub użycie wyłącznie emotikonów jest niedopuszczalne; treści typu "Było", "Szukaj" bez podania pomocy w postaci linków są jest niedopuszczalne; za spam można uznać także podziękowania (od tego jest system reputacji i PW) oraz niemerytoryczne, krótkie i bardzo lakoniczne wypowiedzi;
c) nie umieszczaj zbędnych grafik, adresów i filmów;
d) nie pytaj o sprawy, które zostały już wcześniej poruszone i wyjaśnione w danym temacie, bądź w innych wątkach;
e) ciągłe pisanie wersalikami (dużymi literami), pogrubioną, podkreśloną lub pochyloną czcionką jest zabronione; nie używaj innych kolorów niż czarny w treści posta bez potrzeby, nie zmieniaj wielkości czcionki;
f) zabrania się umieszczania wszelkich treści obraźliwych względem KOGOKOLWIEK, a w szczególności do innych użytkowników forum, jak i osobowości prawnych, instytucji, grup wyznaniowych, mniejszości religijnych, seksualnych itp.;
g) zabrania się umieszczania treści wulgarnych przez co rozumie się przekleństwa, pornografię (linki, obrazy), przemoc i treści drastyczne; o tym czy dane słowo jest wulgarne decyduje wykładnia Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.;
h) obowiązuje zakaz umieszczania na forum linków referencyjnych z których użytkownik może czerpać korzyści majątkowe lub inne (także do gier);
i) pisz poprawnie, nie popełniaj błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, korzystaj z pomocy programów korygujących pisownię takich jak przeglądarki internetowe ze słownikami (np. Firefox), pakietów biurowych lub innych pomocy naukowych;
j) obrazy wklejane na forum nie mogą przekraczać 800px szerokości i 600px wysokości. Obrazy przekraczające powyższe wymiary, należy umieszczać w tagach [img] ,ponieważ wtedy forum automatycznie przeskaluje zdjęcia. Ewentualnie użytkownik może wstawić na forum obrazy miniaturki, które po kliknięciu przenoszą nas na stronę z możliwością obejrzenia obrazka w większej rozdzielczości, lub w załącznikach na forum, gdzie również zdjęcia są automatycznie skalowane
§ 5. Administracja i moderacja
a) ekipie forum należy się bezwzględny szacunek; wszelkiego rodzaju polemika oraz docinki na forum publicznym będą karane; polemika dotyczy również sygnatur i opisów pod awatarami oraz samych awatarów; obrażanie bądź szkalowanie członka załogi forum na przestrzeni prywatnej z racji wykonywanej przez niego funkcji - także może być ukarane;
b) obsługa forum może zmienić /zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę lub dopisane (jako komentarz) do nieregulaminowego posta;
c) moderatorzy i administratorzy mają prawo do wglądu w profil użytkownika oraz jego edycji jeżeli narusza on regulamin forum;
§ 6. Ostrzeżenia i kary
a) każde naruszenie regulaminu podlega ocenie przez administratora lub moderatora; kary dostaje się w procentach 3 ostrzeżeń; większość z kar ma ograniczenie czasowe (1 miesiąc);
b) w zależności od oceny i stopnia wykroczenia użytkownik może być ostrzeżony przez PW bez nakładania kary w postaci procentów (zwykle takie działanie ma miejsce podczas pierwszego wykroczenia) lub ukarany zgodnie z obowiązującymi regułami;
c) w przypadku wątpliwości użytkownika co do zasadności kary może on skontaktować się z członkiem ekipy forum (poprzez PW), który taką karę nałożył w celu wyjaśnienia sprawy;
d) w razie niestosowania się do regulaminu pomimo nakładanych kar lub uciążliwości popełnianych wykroczeń, administrator lub moderator może nałożyć dodatkowe obostrzenia takie jak ZPP (zakaz pisania postów) na wybraną ilość dni lub moderację postów (administrator lub moderator musi zaakceptować wypowiedź przed pojawieniem się jej na forum, przy czym kary za nieprzestrzeganie regulaminu nadal obowiązują) również na wybraną ilość dni, w przypadku dalszego nagannego zachowania może być nałożony ban czasowy;
e) użytkownik po osiągnięciu lub przekroczeniu 3 poziomu ostrzeżeń jest automatycznie banowany na miesiąc. W tym czasie nie ma możliwości przeglądania i korzystania z Forum;
f) istnieje szansa zdjęcia punktów przy wykazaniu dobrej woli poprawy, przez co rozumie się działanie na rzecz rozwoju lub dobra forum (np. opracowanie tutorialu);
g) w przypadku nieprzestrzegania zasad dotyczących Shoutbox'a administrator bądź moderator może nałożyć czasowego bana tylko na SB. W tym czasie użytkownik nie będzie mógł korzystać z żadnych jego funkcjonalności;
h)zakaz spamowania wypowiedzi użtkowników
§ 7) czerwona czcionka jest zazerwowana dla adminstratora a niebieska to dla moderatora proszę używac domyślnego
§ zakazuje wstawiania filmikow o tresci erotycznej
§ 9. Pozostałe sprawy organizacyjne
a) obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści;
b) wszystkie sprawy i problemy związane z działaniem i funkcjonowaniem forum prosimy zgłaszać moderatorom lub administratorom forum;
c) każdy nadany punkt pochwaly (nie ważne czy pozytywny, neutralny czy negatywny) musi zostać sensownie uzasadniony. Każdy punkt reputacji nadany tylko po to by komuś
d) niedopuszczalne jest nachalne proszenie o punkty reputacji; ten system nie służy do podbicia sobie popularności; każdy z użytkowników sugerując innemu że za pomoc dostanie "plusa" również podlega ostrzeżeniu;
10. moderator i administrator nie ponosi odpowiedzialnosci za nie znajomosc regulaminu
11.administrator lub moderator zastrzega prawo ukarania użytkownika za naruszenie regulaminu tego forum!:
12.REGULAMIN MOŻE ULEC ZMIANIE
ZA KAŻDE NARUSZENIE REGULAMINU ĘDZIE SKUTKOWAC BANEM LUB USUNIĘCIEM KONTA